ماکت فایبرگلاس هواپیما
14
شهریور

ماکت نمایشگاهی هواپیما بوئینگ

ماکت نمایشگاهی هواپیما بوئینگ

ماکت تبلیغاتی هواپیما بوئینگ ۷۷۷ در تاریخ اسفند ۱۳۹۷ به مدت سه ماه در گروه صنعتی آرسین دکور طراحی و تولید گردید. ماکت تبلیغاتی هواپیما به سفارش جناب آقای قاسمی جهت اسفاده در خانه بازی مرکز خرید پالادیوم تهران طراحی و ساخته شده است. از این ماکت به منظور شبیه سازی کابین خلبان برای کودکان و خردسالان استفاده شده است. ابعاد ماکت تبلیغاتی هواپیما به صورت تقریبی دو متر در سه متر و ارتفاع دو متر می باشد. قابل ذکر است ماکت مذکور با وزن تقریبی در حدود ۲۵۰ کیلوگرم ساخته شده است. متریال به کار گرفته شده در این پروژه فایبرگلاس می باشد که به واسطه به کارگیری این نوع متریال، ماکت فوق در برابر ضربه و رطوبت بسیار مقاوم می باشد. با توجه به طراحی و نوع سازه و استراکچر استفاده شده در این پروژه، امکان جداسازی قطعات و در ادامه حمل و نقل و نصب بسیار آسان وجود دارد.

اهداف اجرای پروژه

در نمایشگاه ها و غرفه های تبلیغاتی و نمایشگاهی، استفاده از ماکت های جذاب موجب جذب بازدیدکنندگان شده و مفید واقع خواهد شد. شما می توانید با ساخت ماکت های تبلیغاتی خود و قرار دادن این ماکت حجمی تبلیغاتی در غرفه نمایشگاهی، دکور و دیزاین غرفه خود را مناسب سازی کرده و بهترین تبلیغات محیطی را انجام دهید.

جدیدترین پروژه‌های ما را در صفحات ذیل دنبال فرمایید

تلگرام شرکت آرسین دکور

اینستاگرام شرکت آرسین دکور

 

ماکت نمایشگاهی هواپیما بوئینگ – ماکت شبیه ساز پرواز – ماکت تبلیغاتی بوئینگ – ماکت فایبرگلاس هواپیما – قیمت شبیه ساز پرواز – ماکت یونولیتی هواپیما – آرسین دکور – اولین و بزرگترین شرکت طراح و سازنده انواع ماکت های تبلیغاتی در ایران – سازنده ماکتهای فایبرگلاس و حجیم و بسیار بزرگ – ماکتهای تبلیغاتی بوئینگ – هزینه ماکت تبلیغاتی بوئینگ – ساخت ماکت فایبرگلاس هواپیما – ماکت یونولیتی هواپیما در ابعاد بزرگ و بسیار حجیم – ماکت سازی حرفه ای – ماکت فومی – سازنده ماکت حجیم – ماکت صنعتی ماکت فایبرگلاس – ماکت سازی حجیم – سازنده ماکت صنعتی – اولین و بزرگترین شرکت طراح و سازنده انواع ماکت های تبلیغاتی در ایران – arsindecor – arsin decor – ماکتسازی – ماکت ساز صنعتی – تبلیغات محیطی – اولین و بزرگترین شرکت طراح و سازنده انواع ماکت های تبلیغاتی در ایران – رزین فایبرگلاس – ساخت ماکت با متریال فایبرگلاس – آرسین دکور – ساخت ماکت با متریال چوب – ماکت فلزی – ماکت گچی – شبیه ساز پرواز حرفه ای – ماکت تبلیغاتی بوئینگ – ماکت سنگی – شبیه ساز کابین خلبان – اولین و بزرگترین شرکت طراح و سازنده انواع ماکت های تبلیغاتی در ایران – ماکت فایبرگلاس هواپیما – اولین و بزرگترین شرکت طراح و سازنده انواع ماکت های تبلیغاتی در ایران – ماکت یونولیتی هواپیما – شرکت ماکت سازی آرسین دکور